به انگیزه رقبای باستانی و جدیدی که هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود، آشنایی با روش های افزایش فروش و جذب مشتری از مومات کامیابی در کسب و کار است.

فروشندگی یک دانش است که به سرعت با تکنیک های جدید به روز می شود. مهم نیست سوداگری شما چیست، آنچه در گذشته پاسخ می داد امروز به اندازه کافی جوابگو نیست.

زمانی برای آزمون و خطا نیست، الان سررسید فروش است زیرا در یک چشم بر هم زدن رقبای جدید ظاهر می شوند، محصولاتی مانند وارد بازار می شود و به سرعت بازار را فرا می گیرد. برای حفظ موقعیت خود در بازار و کاهش آزمون و خطا همواره به پیگیری یادگیری باشید.

مهم نیست که محصول یا خدمات شما چقدر عالی است، پولی به دست نخواهید آورد مگر مشتریان شما را بشناسند و مایل به خرید از شما شوند.
هر کسب و کاری زمان های سختی را پشت سرگذاشته است، نه به این انگیزه که مشتریان مایل نبودند خرید کنند. بلکه به این دلیل که مشتریان بالقوه حتی نمی دانستند این چنین محصولات و خدماتی وجود دارد. انگیزه شکست بسیاری از کسب و کارها این است که نمی توانند مشتریان مناسب خویش را پیدا و حفظ کنند و هیچ وقت مشتری کافی ندارند.

برای خیلی از افراد بازاریابی و تبلیغات کار مشکلی است و نمی دانند از چه طریقی این شغل را انجام دهند الی بهترین نتیجه را بگیرند. در اینجا ۲۴ روشی را که می توانید خدمات و کالای خود را بازاریابی کنید، رسیدگی می کنیم.

بسیاری از روش های بازاریابی و تبلیغات مانند رادیو، تلوزیون، بیلبورد و مجلات و رومه ها زیاد هزینه بر است و پسندیده بسیاری از کسب و کارهای کوچک تر نیست. ولی بسیاری از مدیران هوشمند از روش های بهینه ای برای جذب مشتری کاربرد می کنند که بقای آنها را حفظ می کند.

پیشرفت-در-فروشندگی

۱. اهداف فروش را مشخص کنید
با درک بازاری که در آن مشغول به کار هستید آغاز کنید.

چه کاری را متمایز از رقبا اتمام می دهید؟ مزیت رقابتی شما چیست؟

چگونه به این بازار منظور نزدیک می شوید؟

چقدر هزینه حاضرند به شما بپردازند؟

افرادی که به خدمات شما احتیاج دارند چه کسانی هستند؟

چه سوالاتی دارند که می توانید به آنها استجابت دهید؟

اگر نمی توانید به این سوالات به راحتی پذیرش بدهید، پیشه اصلی خود را در این مرحله، بر روی روشنی و شفافیت شغل و قصد خویش بگذارید. شما باید بدانید چه چیزی را به چه کسانی و با چه هدفی می فروشید. علاوه بر این برای فروش خویش اعداد و ارقامی تعیین کنید که براساس آن قبل بروید.

۲. اهداف را به بخش های کوچکتر بخش کنید
نتایج مد نظر (فروش ماهانه، سود هر فروش و غیره) را مشخص نمایید تا امکان ارزیابی ترقی وجود داشته باشد. اهداف مشخص، ذهن شما را متمرکز کرده و فعالیت های شما را هدفمند می سازد.

برای هر ماه برنامه ای داشته باشید. به این شکل به راحتی می توانید با توجه به نتایج به دست آمده اثربخشی برنامه خویش را مشخص کنید

می خواهید هر ماه چقدر فروش داشته باشید؟

چه برنامه ای برای پاسخگویی بهتر به مشتریان دارید؟

از هر فرآورده تصمیم دارید تا چه میزان فروش داشته باشید؟

بیشتر بر روی فروش کدام محصولتان تمرکز دارید؟

۳. نیازهای مشتری را به او بفروشید تکنیک-های-فروش-بیشتر
همیشه این پیش فرض را در نظر داشته باشید که مشتریان چیزی را می خرند که فکر می کنند به آن دربایستن دارند. چگونه می توان آنها را متقاعد کرد که به محصولات شما نیاز دارند؟

مزایای فرآورده که مایه کاهش هزینه ، وقت و حل مشکلات می شود را برجسته کنید.

ویژگی های محصول مانند وزن، رنگ، اندازه محرک اصلی خرید نیست. به خریدار اثر دهید:

در چهره خرید چه کاری را راحت تر می تواند انجام دهد؟ چه پرماسیدن بهتری پیدا می کند؟ چه ارزشی به زندگی او اضافه می شود؟ چه تغییر مثبتی در سخیف زندگی او ایجاد می شود؟ فرآورده چگونه باعث صرفه جویی در موعد و خرج مشتری می شود؟

همیشه می توانید در محصولات خویش بسته به بیچارگی تغییراتی به وجود بیاورید. در فروش و بازاریابی خلاق باشید.

۴. به مشتریان توجه اثر دهید
بازاریابی دهان به دهان، شفا مهارت فروش و به کارگیری سوالات استراتژیک کلید بازاریابی هدفمند است. با دنبال دقیق خواسته های مشتریان و راه اندازی خدمات مشتریانِ باکیفیت، مایه حفظ بازار خود شوید. مشتریان اخ دارند بدانند به آنها پروا دارید و برای شما مهم هستند.

زمانی که مشتریان بدانند که فرآورده شما چه کمکی به آنها می کند و چه مزایایی دارد، فروش به مراتب راحت تر می شود. به علاوه اگر آنها از خرید خوشنود باشند به یک کانال تبلیغ کننده برای شما تبدیل می شوند.

افراد تبلیغات غیرمستقیم (توصیه افرادی که به آنها اعتماد دارند) را راحت تر می پذیرند و تاثیری به مراتب بیشتر از تبلیغات سر راست دارد. با مشتریان به شکلی رفتار کنید که احساس کنند ldquo;ویژهrdquo; هستند.

۵. فروش هدفمند داشته باشید
در هر مرحله بدانید که به چه کاری مشغول هستید و به چه دلیلی این شغل را سپریدن می دهید.

چه کسانی هدف فروش قرار می گیرند و چرا؟

می خواهید به آنها چه پیامی بدهید و برای چه هدفی؟

خدمات شما چه توصیه ویژه ای برای مشتریان دارد؟

چه چیز محرک آنها برای خرید بیشتر است؟

در هر مرحله از فرآیند فروش برای تصمیمات بهتر، نیاز به شناخت اغلب بازاری که در آن مشغول به کار هستید دارید.

۶. بپرس، گوش کن و سپس عمل کن
بیشتر از هر چیز دیگری، این سه واژه چکیده کامیابی در فروش است. سوالات شما باید حساب شده باشند. علاوه بر آن بر روی مهارت های شنیداری خود به خوبی پیشه کنید. سوالاتی از مشتری بپرسید که نشان دهد منظور کمک به او را دارید.

این سوالات به شناخت بهتر قشری که با آنها در تماس هستید کمک می کند. به مشتری نشانه دهید که به او اهمیت می دهید، گوش دادن کارساز باعث می شود که مشتریان دریافتن ارزشمند بودن بکنند.

آموزش-تکنیک-های-فروشندگی---افزایش-فروش

۷. به پیگیری یادگیری اغلب باشید
نقاط سستی خود را بشناسید. اهدافی تنظیم کنید الی مجبور شوید کارهایی اتمام دهید که دوست ندارید، اما برای ترقی شما لازم است. تصویر یک فروشنده موفق را در ذهن خود حفظ کنید.

همانند یک اسفنج آنچه را که برای ترقی کاری احتیاج دارید جذب کنید و همیشه به تعقیب یادگیری بیشتر باشید. برای کامیابی در فروشندگی مطالعه را به بخشی از برنامه یومیه خود تبدیل کنید. فروشندگی نیز همانند هر کاری ترفندهای خاص خویش را دارد.

۸. دیدگاه مثبتی به کارتان داشته باشید
نگرش مهارشدنی است و می توان بر ترس ها غلبه کرد. باورهایی که کامیابی شما را اندک می کند تغییر دهید. از افکارتان آگاه باشید، ببینید کدام یک از آنها تضعیف کننده است و بعد از آن تعهد به تغییر را در خویش برپایی کنید. با صرف موعد و سعی می توانید به فردی که می خواهید تبدیل شوید.

نگرش مهم ترین دست موزه فروش است. هر چیزی که انگیزشی، مثبت و خوش بینانه است را گزینش و متعلق به برای حفظ نگرش مثبت و متمرکز ابقاء بر قصد کاربرد کنید.
۹. با مشتریان در یک تیم باشید
بسیاری از فروشندگان فقط می خواهند بفروشند، به هر روش و روشی که شده است! آنها فراموش می کنند که خرید مشتری به دلایل احساسی سپریدن می شود. مشتری زمانی که نسبت به خرید احساس نکویی داشته باشد خرید می کند.

بیشتر در نقش یک مشاور کاربلد نما شوید لغایت یک فروشنده سمج. نباید به مشتری این دریافتن را بدهید که با زبان چیزی به او فروخته شده است. مشتری باید احساس کند که او را راهبری کرده اید و دریافتن خوشنودی کند.

فروش در حقیقت، گفتگو با سایرین با قصد شفا زندگی و سوداگری آنها است. اگر به این شیوه به کار فروش نگاه کنید شغلی بسیار لذتبخش خواهد بود.

قبل از فروش با آنها بستگی نکویی پایدار کنید تا احساس کنند قصد شما فقط فروش نیست. اگر فروش مهم و سختی دارید بهتر است اطلاعات احسان از مشتری داشته باشید و در شبکه های اجتماعی آنها را دنبال کنید. زمینه های کاری و شخصی مشترکی بین خودتان پیدا کنید.

۱۰. زبان بدن را وارد فروش کنید
در یک معامله مسلما کل آنچه را که فرد مقابل در ذهن دارد بیان نمی کند. اما با فهم زبان بدن در فروش می توان به شناخت بهتری از آنها رسید. به طور نمونه اگر کسی به آنچه که می گویید علاقمند باشد، تماس چشمی برقرار می کند و هموار می نشیند و کمی هم به جلو متمایل می شود.

روش های-جذب-مشتری

اما فردی بر روی میز ضرب می گیرد یا به اطراف نگاه می کند یا دست به سینه نشسته است نشانه احسان در معامله نخواهد بود.

همچنین باید از حرکات خود آگاه باشید. در اثناء گفتمان سر خود را ارتعاش دهید الی نشان دهید به صحبت های فرد توجه دارید. توجه داشته باشید که صدایتان بیش از حد آرام و یکنواخت یا هیجان زده و بلند نباشد.

۱۱. با سوالات جذاب آغاز کنید
جلسات را با سوالات شروع کنید و سر راست سراغ فروش نروید. متوجه شوید که خریدار چه می خواهد. وقتی درباره دشواری ها مشتری صحبت می کنید (کلید حل آن در دستان شماست) به شکلی رفتار کنید که پرماسیدن نکنند سخت مربوط به عملکرد بد و ناشیگری آنها بوده است.

سوال کنید که در چه مدتی برادر دارند مسئله حل شود لغایت مانع هزینه های اغلب شود؟ کاشت بذر فوریت در ذهن آنها مایه می شود به راهکارهای شما پروا اکثریت پرتو دهند.

۱۲. تمرکز روی یک دسته خاص از بازار
کمتر کسب و کاری امکانات، زمان و بودجه کافی برای تمرکز بر روی دسته بزرگواری از بازار را دارد. روی طیف خاصی از مشتریان تمرکز کنید لغایت در این بازار کوچک تر به یک برند تبدیل شوید.

شما نمی توانید تبلیغی بنویسید که هر فردی را به شما جذب کند و نه کالا یا خدماتی داشته باشید که مناسب حال تمام افراد باشد. با تمرکز بر روی بخشی از بازار مشتریان شما هدفمند تر هستند و می توانید فروش بیشتری به آنها داشته باشید.

۱۳. از سیستم مشارکت در فروش بهره گیری کنید
فرقی نمی کند به صورت آفلاین تکاپو می کنید یا آنلاین. در هر چهره می توانید مشتریان را ترغیب کنید که در چهره معرفی کسان جدید و خرید آنها، تخفیفی یا جایزه ای برای آنها در نظر می گیرید.

در حالت ویژه، به جای تخفیف یا جایزه، درصدی از فروش را برای آنها در نظر می گیرید. این روش در هر کسب و کاری به خوبی جواب می دهد و کسب و کارهای حقیر و حتی بسیاری از فروشگاه های کبیر اینترنتی از این طریق برای چند برابر کردن فروش خود بهره گیری می کنند.

۱۴. مشاوره بدهید
اگر کار شما به شکلی است که می توانید در آغاز با ارائه مشاوره نظر آنها را جلب کنید، این کار را به چهره مجانی برای تبلیغات خویش بکنید.

بسیاری از مشاغل مثل حسابدارها، مشاوران تغذیه و تناسب اندام، طراحان دکوراسیون درونی و مشاوران بیمه می توانند از این روش به نکوداشتن استفاده کنند.

شما مشاوره را با منظور جلب اعتماد آنها انجام می دهید و صادقانه به آنها روش هایی برای درمان شرایط شان بدهید.

۱۵. جلب خوشنودی مشتریان فعلی
به جای اینکه فقط به فکر جذب مشتریان جدید باشید، کوشش کنید هر چه اغلب رضایت مشتریان کنونی را جلب کنید. حفظ مشتریان کنونی زیاد مهم تر از جذب مشتریان جدید است و خرج کمتری برای شما دارد.

به آنها تخفیف مدت دار، هدایا و پیشنهادهای ویژه ای بدهید الی پرماسیدن ویژه بودن کنند. برای اینکه مشتری را هیجان زده کنید بدون اینکه از قبل اعلام کرده باشید به او تخفیف یا هدیه ای بدهید.

عمل فروش سرانجام ارتباط شما با مشتری نیست بلکه آغاز آن است.
بعد از خرید نیز با آنها تماس بگیرید و نظرشان را درباره فرآورده و خدمات جویا شوید. ترغیب کردن مشتریان راضی، به خرید دوباره، به مراتب راحت تر از مشتریان جدید است تا برای نخستین بار از شما خرید کنند.

برای مدیریت بهتر مشتریان بانک اطلاعاتی از اسامی و خریدهای قبلی و پیشینه آنها داشته باشید. اگر مشتریان زیادی دارید از نرم افزارهای مدیریت مشتریان بهره گیری کنید.

با ارائه تخفیف یا هدایا، ایمیل یا عدد تماس مشتریان را دریافت کنید لغایت بستگی خود را با آنها حفظ کنید. در سایت می توانید با قرار دادن یک کتاب الکترونیکی، کد تخفیف، فهرست قیمت، ایمیل یا شماره تماس آنها را دریافت نمایید.
تخفیف تنها مختص مشتریان فعلی، هدایایی گزیده تر هنگام خرید، مشاوره و حمایت خوب محصول یا خدمات از مواردی هستند که شما را در ذهن مشتری ثبت می کند و رغبت پیدا می کند باز هم به شما مراجعه کند.
۱۶. تبلیغات هدفمند داشته باشید
چه در فروش فیزیکی یا آنلاین خریدار از روی تبلیغ تصمیم می گیرد که خرید را سپریدن دهد یا نه. تبلیغ نویسی یک چیرگی بسیار مهم در فروش است. تبلیغات را در جایی انجام دهید که مشتریان شما در آنجا هستند.

یک تبلیغ خوب بخصوص اگر چندین بار دیده شود باعث می شود بیشتر در ذهن مشتریان بالقوه ثبت شوید. مشتریان به خدمات شما نیاز دارند اما یک مسئله می ماند، چگونه خویش را در تبلیغات به آنها معرفی می کنید؟

در تبلیغات درباره اینکه شما چقدر خوب هستید، صحبت نمی کنید. تنها بر روی یک چیز تمرکز کنید: چه ارزش افزوده ای به زندگی مشتری اضافه می کنید.

۱۷. تبلیغات دهان به دهان، همیشه پاسخ می دهد

شما هر روز بهترین روش تبلیغات و بازاریابی را روبرو خود دارید، ولی آن را نادیده می گیرید. مشتریان کنونی هر چند کم، احد از راه هایی است که می توانند مشتریان وفادار دیگری را به سمت شما سرازیر کنند.

جذب هر مشتری خرج دارد پس آنها را برای خویش حفظ کنید و با جلب رضایتی ما فوق انتظارشان، آنها را به یک تبلیغ کننده سیار برای خود تبدیل کنید. تبلیغات دهان به دهان از قدیمی ترین و مهم ترین روش های بازاریابی است.

هیچ چیز اغلب از اینکه فردی که به او اعتماد دارید، فرآورده یا خدماتی را شناسایی کند، شما را برای خرید ترغیب نمی کند. خویش شما هم حتما تاکنون محصولی را خریده اید یا از خدماتی شرکتی به خاطر سفارش یکی از دوستا نتان کاربرد کرده اید. مشتری راضی یکتا از موثرترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات برای رشد پیشه شما است.

۱۸. از تکنیک های بیش فروشی و فروش مکمل استفاده کنید
فروش لحظه ای را فراموش نکنید. وقتی بتوانید به هر خریدار محصولات اکثریت بفروشید، بیش فروشی صورت می گیرد. این کار می تواند با معرفی محصولات همانند اما کاملتر در هنگام خرید انجام شود. مثال سایر بیش فروشی، فروش خدمات پشتیبانی یا نظایر آن با بها بیشتر، همراه با محصولات است.

شاید مشتری نداند که در کناره فرآورده خریداری شده چه محصول دیگری خرید او را تکمیل می کند. ساده ترین مثال آن در رستوران ها است. پس از سفارش غذا نزدیک همش این سوال از شما پرسیده می شود:

چیزی دیگری تمایل دارید: نوشابه، دلستر، ماست، سالاد، زیتون .

این یک مثال پدیدار از فروش مکمل است. شما هم در کارتان آن را پیاده کنید تا بدون خرج بیشتر، فروش اکثریت داشته باشید.

این روش ها را می توانید در ایمیل های فروش هم اجرایی کنید. براساس فروش یا دانلودهای قبلی محصولاتی که مرتبط با نیاز مشتری است شناسایی می شوند.

بازاریابی و فروش در ایران چگونه باید انجام شود؟

روش-های-افزایش-فروش-بیش-فروشی-فروش-مکمل

لیستی تهیه کنید و ببینید در کنار فروش یک محصول، چه کالا یا خدمات جانبی می توانید پیوست کنید. این فروش ها معمولا رضایت مشتری را به به اتفاق دارد چون دانستن می کند خرید او کامل شده است.

در کنار فروش مکمل می توانید در اثناء خرید مشتری اگر آمادگی لازم را در او دیدید، محصولی گرانتر را به او معرفی کنید. این فرآورده گرانتر، اما کامل تر و متناسب با نیازهای مشتری است.

روش سایر این است که اگر شغل شما بیچارگی به مراجعه مجدد مشتری دارد. زمانی را در همان جلسه اول برای مراجعه بعدی برای او تنظیم کنید. اگر هم مشتری محصولی از شما خریده که می تواند دوباره به آن نیاز داشته باشد یا فرآورده جدید و باکیفیت تری جایگزین آن شده است، با ایمیل یا تماس تلفنی آن را با مشتری در میان بگذارید.

همکاری اپل، گوگل و آمازون برای توسعه استاندارد خانه هوشمند

ساندبار جدید TCL با صدای دالبی اتموس مجازی معرفی شد

JBL سه ساندبار جدید را در ایفا ۲۰۱۹ معرفی کرد

مشتریان ,مشتری ,های ,یک ,کند ,داشته ,می توانید ,می کند ,را به ,می شود ,به آنها ,آنها داشته باشید ,فروش داشته باشید؟

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
etemadcable tavaninto jonwinreview nikanjaberi54 medafone hotel-reservation walkwerbobo tizhoshaniha abarsazegroup amirnikodel